Форум для верующих христиан

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.


Вы здесь » Форум для верующих христиан » Библеистика » Хто домоуправитель і що то за неправедність? (Лука 16:1-13)


Хто домоуправитель і що то за неправедність? (Лука 16:1-13)

Сообщений 1 страница 4 из 4

1

Щоб роздумувати над історією про домоуправителя, необхідно спочатку визначитись хто то є багатий чоловік, що то за майно його, хто домоуправитель, в чому полягало марнування майна і про які часи говориться?
(Лук.16:1) Сказав же Господь і учням Своїм: один чоловік був багатий і мав управителя (в грец.домоуправителя), на якого було донесено йому, що він марнує його майно.
Згідно слів 13 вірша «Не можете служити Богові і мамоні.» багатий чоловік вказує на Бога, а його майно, або дім – це Церква Бога, люди.
(1Тим.3:15) А коли я спізнюся, то щоб знав ти, як треба поводитися в Божому домі, що ним є Церква Бога Живого, стовп і підвалина правди.
(Єв.3:6) а дiм Його – ми, якщо тiльки смiливiсть i надiю, якою хвалимося, твердо збережемо до кiнця.

А в домі повинен хтось жити, «а дiм Його – ми», домом повинен хтось управляти.
(Єв.3:1) Отож, браття святi, учасники в небесному покликаннi, зрозумiйте Посланця i Первосвященика сповiдання нашого, Iсуса Христа,
(Єв.3:2) вiрного Тому, Хто поставив Його, як i Мойсей, у всьому домi Його.
(Єв.3:5) I Мойсей вiрний у всьому домi Його, як слуга, для засвiдчення того, що належало сповiстити;
(Єв.3:6) а Христос, – як Син у домi Його
З приведених віршів, у домі Божому Син як і Мойсей у всьому домі Його. Церква – тіло Ісуса Христа і доктрина Церкви по управлінню домом, в певному часі, не відповідала волі власника дому Об.3:14-22.
(Кол.1:24) Hинi я радiю в стражданнях моїх за вас i поповнюю нестачу у тілі моїм скорбот Христових за Тiло Його, яке є Церква,

Отредактировано Богуслав (2023-02-07 09:59:20)

0

2

ПРОДОВЖЕННЯ
(Лук.16:2) І, покликавши його, сказав йому: що це я чую про тебе? Дай звіт про управління твоє, бо ти не зможеш більше управляти (в грец.домом).
(Лук.16:3) Тоді управитель (в грец.домоуправитель) сказав сам собі: що мені робити? Пан мій відбирає в мене управління домом. Копати я не можу, просити соромлюся.
Домоуправитель зрозумів, що використовувати майно власника дому в своїх власних цілях більше не зможе.
(Ез.34:8) Живу Я! – говорить Господь Бог; за те, що вівці Мої залишені були на розкрадання і без пастиря зробилися вівці Мої поживою всякого звіра польового, і пастирі Мої не шукали овець Моїх, і пасли пастирі самих себе, а овець Моїх не пасли,
(Лук.16:4) Знаю, що зробити: щоб прийняли мене у свої (в грец.їх) доми, коли буду усунений від управління домом.
Домоуправитель порушив умови найму, а пан найняв його управляти домом, маєток примножувати 1Кор.4:1-2, а не марнувати.

(Ів.10:16) Й інших овець маю, які не з цього двору, і тих Мені треба привести; і голос Мій почують, і буде одне стадо і один Пастир.
Згадав домоуправитель про боржників його пана і вирішив заробити їхню прихильність.
(Лук.16:5) І, покликавши боржників пана свого, кожного окремо, сказав першому: скільки ти винен панові моєму?
(Лук.16:6) Він сказав: сто мір оливи. І сказав йому: візьми твою розписку і сідай скоріш, напиши: п’ятдесят.
Коли пан одержав частину боргу в п’ятдесят мір оливи, то боржникові залишилось п’ятдесят мір оливи.
(Лук.16:7) Потім другому сказав: а ти скільки винен? Він відповів: сто мір пшениці. І сказав йому: візьми свою розписку і напиши: вісімдесят.
Пан одержав частину боргу в вісімдесят мір пшениці, а боржникові залишилось двадцять мір пшениці.
Вівцям з іншого двору залишилося п’ятдесят мір оливи і двадцять мір пшениці.

0

3

ПРОДОВЖЕННЯ
(Огій.2:16) Приходили, бувало, до копиці, що могла приносити двадцять мір, і виявлялося тільки десять; приходили до чавила, щоб начерпати п’ятдесят мір з чавила, а виявлялося тільки двадцять.
Згідно приведеного вірша, вівці не змогли повною мірою скористатися залишеним їм добром (олива – помазання, зерно пшениці – слово).
(Лук.16:8) І похвалив пан домоуправителя неправедності, що мудро (далекоглядно) зробив; бо сини віку цього мудріші (далекоглядніші) від синів світла в роді своїм. (грец.)
Із цього вірша виходить, що цей вік, вік неправедності з своїми душевними і тілесними цінностями. Пан похвалив домоуправителя не за те, що він залишив частину панового маєтку боржникам, а за те, що догадався про ціль свого найму в набутті «других овець» і використав душевну цінність цього світу в примноженні маєтку пана.
(Мт.16:3) .. Лицеміри! Розпізнавати лице неба ви вмієте, а ознак часу не можете.
Домоуправителі, тобто спільноти віруючих, повинні бути більш мудрими (далекогляднішими) в виконанні волі пана, хоть як сини віку цього, якщо вони не в стані бути синами світла (відкриття).

(1Сол.5:4) Але ви, браття, не в темрявi, щоб день застав вас, як злодiй;
(1Сол.5:5) бо всi ви – сини свiтла i сини дня: ми – не сини ночi, анi темряви.
(Лук.16:9) І Я вам кажу: Набувайте друзів собі від багатства неправедності, щоб, коли проминеться воно, прийняли вас до вічних осель. (грец.)
У цьому вірші Господь говорить, що використовуючи багатство неправедного часу - душевні і тілесні цінності в придбанні друзів, тобто "примножуючи маєток пана", тим самим набуваємо можливість бути прийнятими у вічні духовні оселі, які готує Сам Ісус Христос.
(Ів.14:3) І коли піду і приготую вам місце, прийду знову і візьму вас до Себе, щоб і ви були там, де Я.
Цей дочасний матеріальний світ і є тим неправедним царством, з неправедним багатством (тілесним і душевним), бо праведне багатство, це багатство духовне. А найбільше багатство в цьому світі, це душа людини і Добра новина, про спасіння цієї вічної душі в Ісусі Христі Мк.16:15-16.

0

4

ПРОДОВЖЕННЯ
(Мр.10:21) Ісус, поглянувши на нього з любов’ю, сказав… піди і все, що маєш, продай і роздай убогим; і матимеш скарб на небесах
(Мт.6:20) Збирайте ж собі скарби на небі…
(Мт.6:21) бо де скарб ваш, там буде й серце ваше.
Тому Ісус Христос закликає набувати собі друзів (убогих) тілесним і душевним благовістям, бо духовного, не народжені згори, не зрозуміють.
(Зах.8:23) Так говорить Господь Саваот: буде у ті дні, візьмуться десять чоловік із усіх різномовних народів, візьмуться за полу юдея і будуть говорити: ми підемо з тобою, бо ми чули, що з вами Бог.
(Лук.16:10) Вірний у малому і у великому вірний; а неправедний у малому, неправедний і у великому. (грец.)
Мале, це тілесне і душевне, велике – духовне.

(Лук.16:11) Отож, якщо ви у неправедному багатстві не були вірні, хто ж довірить вам правдиве?
Неправедне багатство, багатство тілесне, душевне, тобто багатство світу цього; правдиве багатство –  духовне багатство.
(Лук.16:12) І якщо в чужому не були вірні, ваше хто вам дасть?
Чуже – тілесне, душевне; наше – духовне.
(Лук.16:13) Ніякий слуга не може служити двом панам, бо або одного зненавидить, а другого полюбить, або до одного виявлятиме прихильність, а другого занедбає. Не можете служити Богові і мамоні.
Один пан – дочасний світ з тілесним і душевним багатством, неправедним багатством - мамоною.
Другий пан – Бог, з вічним духовним багатством.
Вірні, народжені згори, не можуть бути вірними і світу цьому з неправедним багатством, і духовній вічності з духовним багатством.

0


Вы здесь » Форум для верующих христиан » Библеистика » Хто домоуправитель і що то за неправедність? (Лука 16:1-13)